Jag mår rent utsagt illa!


(bjuder på en grotesk bild)

Efter att den senaste tiden träffat en ny helgalen tjejkompis (har galet kul ihop) så har jag gått från att haft lite vett till inget alls.

- Jag har också tappat min respekt för Ångest! han finns men jag ignorera honom betydligt bättre nu än vad jag gjorde förr. Min syn på livet har även den förändats en hel del och jag har så förbannat roligt hela tiden att min stjäl bara ler! Dock finns det undantag vissa kan man se som negativa men jag väljer att rycka på axlarna och fortsätta skratta.

SOM- att jag efter svalt min räddsla för hemmablondering låtit the crazy girl ta över förtroendet av mitt kära hår och blonderat det vad vi kan kalla i folkmun kyckling-gult (påskgult, platina möter en touch av lila silvershampo) jag fick ett svag rus av panik som jag valde att inte visa för min nyblivna (thelma eller om hon ska få vara loucie vi har inte riktigt bestämt oss) men efter att dosserat SILVERSHAMPOO i seriösa mängder slagit av en hel del gula toner och jag kan småskratta åt situationen istället för att andas i påse. Men att säga att jag ser porrig ut skulle vara ett dåligt skämt, däremot en kopia av en ryss billig prosituerad med dålig blekning? Vi ska försöka göra något åt detta och stilla mina nerver med en ny blekningsomgång och sen får vi se om jag slutar upp som en
playboyslampa i håre. Just nu är det för mycket barbie look så min rosa garderob får mig att skämmas lite.

ANNARS HAR JAG MEST SPENDERAT TID ÅT-
bilrace, strippshow, för mycket dryck i form av alkohol och massa planer på att få ihop pengar snabbt som fan till ett par nya tuttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0