Skriv att jag är frisk för helvete

Behöver få det sagt, behöver få höra att jag är frisk! och bara allmänt nojjig!


- ps Jag vill ha EXAKT den här jackan Nu!


Jag kan tillhöra den en av dom där oroaste personerna i världen, dvs jag tror jag ska dö om jag åker släng gungorna på liseberg, tror jag ska hamna i en bilkrock om någon kör för fort. Och ser jag det minsta konstiga på min kropp tror jag att jag är dödsjuk! och så är det nu-

För ett par veckor sen solade jag 2 gånger (jag vet det är inte bra, men har inte gjot det på suuper länge) fick då för mig strax efter att jag fått en väldigt liten leverfläck i pannan (kan lika gärna vara ett litet sår eller en finne. Men den klias lite eller så psykar jag det, och så har jag gått för mig att jag är lite torr där. Nu tror jag ju givetvis det värsta att jag fått cancer, eller någon hjärnsjukdom att hela huvudet är game over! och ibland när jag är vid speglen psykar jag att jag är lite blå där med. Ni hör ju! Jag skulle aldrig kolla upp något hahah det är jag för rädd för, vill bara att det ska försvinna. Ibland är mitt liv tydligen så tråkigt att jag måste skapa egna problem, att jag måste ha någon slags oror i kroppen- WHY? kan jag inte bara få vara lycklig

Jag är förmodligen frisk som en nötkärna! men mina tankar ska alltid go bananas

Kommentarer
Postat av: wictoria

haha, jag är också lite hypokondriker :'D



& Jackan var gaaalet snygg!

2011-02-08 @ 07:13:00
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: cherry

KOm ner en vecka dåååå :D

2011-02-08 @ 14:11:05
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0