Deprimerad

MEN SERIÖST? depp depp och depp, vill bara slå till mig själv med en rejäl käftsmäll och sen stoppa ner huvudet i något kallt.
Det värsta jag vet är när folk gnäller, är deprimerade eller bara allmänt nere
. Nu är jag där själv!
Jag kommer inte upp? Det har varit såhär för länge nu det går upp och ner, känner mig skitzo! ena personen super glad och den andra gråter så fort den får chansen?
MIN ork är helt borta det är ett mirakel att jag ens tar mig upp ur sängen på morgonen (vissa dagar gör jag inte ens det)

Jag kan bara säga att jag beundrar er bloggare som orkar leta fram bilder, för jag gör inte ens det.
Å snälla snälla ***** hör av dig ikväll :)



- Har iaf orkat med gymet två gånger idag, dock åt jag tjockismat till middag. Big Fail

Kommentarer
Postat av: J

jag läste din blogg förut! jag gick också ner till 46 kg i våras, innan midsommar var jag så smal!sen gick det utför för mig med:( men nu jädrar i helvete ska jag ner igen. fast jag vill inte gå ner till 46, utan kke till 49 någon ting. så ska ner ca 5 kg. heja oss!

2011-01-17 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0