TACKSAM

Det var väl då själva fan att det ska vara så jävla svårt att bara få blogga? -gnäller med annas röst från solsidan"
Vet inte hur många adresser jag fått starta upp innan det vill fungera, men nu ser det ut som att det vill fungera. (Gud måste ha somnat, annars brukar jag sällan få som jag vill)


Skulle precis börja raden helgen har varit piss, så piper telefonen till och hela jag stannar upp. Glad utav att han svarade, ledsen utav att det saknas puss. MEN NU SKA JAG FAN INTE SURA! jag ska vara jävligt tacksam.
Jag är glad! DET SKA BLI BRA, DET KOMMER BLI BRA!

Jag som hade 1000 ord att formulera ut här, sitter nu och skakar ordlös. Allt försvann, jag är bara TACKSAM! JÄVLIGT TACKSAM!

/ Gud finns visst ändå:)




Ikväll på tv4- 20,00

Kommentarer
Postat av: cherry

sv: awesome! haha du lär ju typ skriva upp alla inloggningsuppg. på en lapp eller nått ;D

2011-01-16 @ 21:31:50
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0