Jag är så JÄVLA trött på det här!

Nu var det ett antal dagar sen jag bloggade och jag kan tro ni förstår varför? om ni scrollar ner till förra inlägget.
Deppig!



Ska försöka börja skriva något bra
, tårarna har slutat rinna. Jag tror det är mest för det är så jävla jobbigt att lipa som en idiot hela tiden. För det är absolut inte att jag är glad, låångt därifrån. Jag försöker nog bara inte tänka på det. Dock har jag fortfarande ingen lust med något, det är så illa att jag tillomed blir deprimerad på gymmet.
Jag vill så gärna få tillbaka livslusten, viljan att vilja gå upp på morgonen. Göra något kul utav dagen. den där orken till att göra sin fin. just nu ser jag ut som ett dött lik! och då överdrev jag inte.

JAG VILL INTE VARA DEN SOM FALLER IHOP HELT OCH SER UT SOM ETT UTGÅNGSDATUM, OCH VARA DEN SOM HAN TÄNKER- VAD IHELVETE SÅG JAG HOS HENNE? NEJ TACK! JAG VILL ISTÄLLET SE BÄTTRE UT EN ALDRIG FÖRR OCH VARA DEN SOM HAN SÄGER- VARFÖR TOG DET SLUT?

Kommentarer
Postat av: wictoria

Orken kommer snart tillbaka! Efter att man har gått runt & sett ut som ett lik ett tag, ja man ser verkligen ut som ett lik när man mår sådär.. Man tröttnar tillslut på att inte känna sig fin & gör något åt det! Och bara det får en att må snäppet bättre ska du se :) Hang in there <3

2011-01-28 @ 01:15:19
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: cherry

Stay strong babyyyy, livslusten kommer tillbaka <3 bild kommer upp senare idag :)

2011-01-28 @ 11:28:20
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: tack babe <3 Men nej haha mina boobies är sjukt fula!

2011-01-29 @ 10:02:00
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0