En sista minuten biljett till beach 2011?


- Till alla som ligger på stranden och solar, jag antar att ni förstår varför jag inte gör det! fyfan!

Stans groteskaste tjej inskaffade sig igår en bikini i hopp om att förr eller senare våga sig till stranden och lapa lite sol (kanske till och med försöka ta bort stämpeln som badkruka) MEN IHELVETE heller att jag gör det än!
Har ju verkligen legat på lat (fet) sidan det senaste vilket man defintivt kan säga har satt sina spår. Nu är det slut med det (jag älskar ju att vara ute i sista sekund, så varför skulle detta vara ett undantag?
Att ställa sig på vågen i detta tillstånd skulle bara leda till att en snara två minuter senare skulle hängs upp i hatthyllan. Så det tänker jag inte straffa mig med än. DÄREMOT SKA DET STRAFFAS PÅ ANDRA SÄTT!


Skulle helst se att det enda min kropp bör förtära fram till midsummer skulle komma från den här flaskan ;)


- Håret såg visst jätte mörkt ut i det här ljuset hahah så är det INTE! (tack å lov, men än är det inte super ljust heller. Måste slinga det mer :(

Kommentarer
Postat av: wictoria

Din kropp ser ju supersnygg ut!! Men jag vet att man själv inte tycker det.. Men många skulle vilja ha din lilla kropp ska du veta :) & Ditt hår är fiiiiiiiiiiiiiiiiiint! Snygging! ;*

2011-06-03 @ 09:29:04
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: aaae

Du har ju jätte fin kropp! Be proud ;)

2011-06-05 @ 11:38:04
URL: http://aaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0