Gör mig Midsommar fin, och hoppas på bortamatch!

Om man fortfarande känner sig blond när man kommer ut med rinnande blött hår (lite läskigt lik the grudge tjejen fast en ljushårig sådann) så kan man konstatera att håret ÄNTLIGEN BLIVIT LJUST!

HAR NU BÅDE VAXAT INNANLÅR, LEKT MED SILVERSHAMPOO OCH KLETAT BAKPULVET PÅ TÄNDERNA- DEN HÄR TJEJEN SATSAR PÅ ATT FÅ LIGGA IKVÄLL ;) -HÖHÖ FÅR EN 22-ÅRING  ENS SKRIVA SÅ (NEJ)


/ SLÄNGER IN TVÅ BILDER TAGNA EFTER MIDNIGHT IGÅR I EN ALLDELES FÖR STOR PYJAMAS T-SHIRT SOM ÄR SÅ AVTÄNANDE ATT EN KÅT TONÅRSPOJK HADE SLUPPIT BONGE- MEN JAG VISAR ER HÅRET ÄNDÅ!


- kanske en sista slingning hos frisören så ska man kanske vara nöjd sen :)

IKVÄLL SKA JAG DRICKA SNAPS I ALLT FÖR STORA SNAPSGLAS SJUNGA FULT TILL NÅGRA VISOR, KANSKE GÖRA EN OCH EN ANNAN DANS TILL SMÅ GRODORNA OCH VEM VET DET KANSKE FÅR BLI ETT NATTABAD!
Ångest kan jag ju lika gärna välkommna ikväll med tanke på att den här tjejen alltid får panik när systemet har stängt en dag och däför får köpa hem så att det finns dryck för ett helt compani. MEN VAFN FÖR DET? DET ÄR JU BARA MIDSOMMAR EN GÅNG OM ÅRET! HA DET FÖRJÄVLA BRA NU

Kommentarer
Postat av: wictoria

SNYGGGGING! Du passar såå bra i blont hår :) Love it!

2011-06-26 @ 18:35:20
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej,



jag behöver din hjälp? måste bli smal nu! följde din förra blogg och du har så jääävla snygg kropp. har flyttat hemifrån nu, perfekt! matschema och träningsschema skulle hjälpa mig så sjukt mkt?! :)

2011-07-16 @ 13:14:02
URL: http://dontwishforitworkforit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0