Aldrig mer socker!

Igår hände något så sjukt pinsamt, att den här bruden nästintill ville ta sitt pick och pack och flytta ifrån denna värld!
Hahahah- hur pinsam får man va?



- har det senaste levt på socker (överdriver inte) och dte har tydligen personalen i affären jämte uppmanat. Igårkväll var jag nere och köpte socker i form av lösgodis, och fick en liten kommentar av tanten i kassan.
" Åh vad jag önskar att jag också kunde äta godis (jämt) utan att gå upp i vikt, Hääär dööör jag utav tjockiskänsla. Och svarar- jaa jag har sockerberoende (och rödar till en tomat) FYFAN va pinsamt det här var!

Kom hem åt ungerfär 3 bitar sen var det fan nog! Ut i mörkret och sprang ca 13 varv runt området, kommer hem och ställer fram löpband, abslider, och magövningsgrej! JAG SKA ALDRIG ÄTA SOCKER IGEN,

Kommentarer
Postat av: wictoria

haha, va söt du är! Förstår att det vart pinsamt dock, men bra att det satte fart på dig! :'D <3

2011-03-25 @ 17:04:14
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: A

Oj då! Vad duktigt!!! :D Jag skulle oxå vilja träna så mycket! Så himla härligt! Men är lat och korkad! >.< Hmm okeej men vad bra!!! Shit vad du ger mig inspiration nu.... Du vet jag vill ju äta och må bra, men jag vill äta o må bra i en mindre kropp haha :D Så tack för din motivation !!! :D Detta ska jag med klara trots att jag ska äta! :) Inte för mycket bara för då vet jag själv att jag inte mår bra! Lagom och nyttigt! Kan ju unna mig lite på helger? :)

Så tack igen haha nu ska jag kliva upp ur sängen och springa en halvtimme på crosstrainern... Jag vet att det kommer bli en fetto dag idag eftersom mamma ska göra våfflor, det finns kladdkaka i kylskåpet och jag ska ha mys/film kväll men min kusin... Så där är det lyckat haha! Men då tränar jag nu och kompenserar lite i morgon :D

Åh tack igen!!!!!!!!! :D Måste verkligen träna mer och äta lite mindre bara och inget sött på veckorna :D Då borde jag klara det! :D



Puss på dig!!! Vad menas med matkoma?? :S Hoppas du är bättre! :) <3

2011-03-26 @ 09:53:59
URL: http://fightandvictory.blogg.se/
Postat av: J.

Hm, tycker du sånt är pinsamt? Det ska du ju inte tycka gumman... :) Tog du inte det mer som en komplimang?

2011-03-27 @ 14:05:48
Postat av: lith

Vilken jävla drive!

2011-03-28 @ 19:12:38
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: josefine

Du har en jättebra blogg, vore kul med lite uppdatering!! Kram

2011-04-25 @ 10:23:50
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0