En jävligt ytlig brud

Jag är en jävligt ytlig brud utav mig, och kan besiva det genom följande lista som befinner sig på mitt senast sparade dokument!

*Väska( Ny louis vouttion, eller orange stor-/ som jag kan ha till skolan)

*Ballerina skor- orange. Glittriga, leopard, rosa

*Snygg vår jacka- lite snobb inspierarad.  Vit, eller svart

*Orange blazer (hm)

*Bleka tänderna- hemma easy white 299,kr

*Fixa läpparna (adam & eva kliniken?

*Färga håret, kanske även slinga det

*Stövlar (hunter, eller liknande)

*Stora pilot solglasögon,

*Glittrigt rosa läppglans

*Glittrig ögonskugga ljusorsa

*Stor klocka (kanske guld)

*Gelé ögonmast

*Leaopard ballerina

*Hubba bubba rosa rouge (make up store)

*Färga ögonbryn/ögonfransar

*Vitt och silvrigt /glittrigt nagellack

 


När lönen eller andra (bortskämda pengar) sätts in maler det i mitt huvud. Det går likt parishjuler runt och runt vad jag ska köpa. Ikväll är även det en sån kväll, hemkommen lite för tidigt en patydag som denna, och istället för att ta ett glas vitt och sätta på en deppig kärleksfilm som kan förpesta mitt sorgliga liv för stunden" så är jag hypershop -galen! Jag antar att jag inte är ensam om detta?


Första dagen back in school IDAG! Läs komvux! Det fanns nämligen en tjej för tre år sen som tyckte det var viktigare att harja runt på krogen lite för många dagar i veckan, än att plugga och får respektabla betyg.

Jag ska vara ÄRLIG! Jag är snäll, generös, omtänksam och alla andra ljuva ord ni kan komma på. Men trots det fick även jag lite djävul i mig. Jag har en förmåga (the gift?) att döma folk direkt! jag ger dig/er inte en chans. Jag tittar på dig och scanar av dig, ge dig en bitch blick och sen är du aotomatiskt dömd som dum i huvudet- TILLS du har öppnat din käft och visat motsatsen! Även idag betedde jag mig så när jag träffade alla ny härliga" människor. Jag skojar inte det såg inte ut som att jag kommer trivas med någon, folk såg ut som döden själv. Okej jag gillar själv svart, men hur mycket svart får man ta på sig på en och samma dag? och vilken 23åring har ett hello kitty pennfack? Vem ens i vuxenålder äger ett pennfack? Nog om det!


Efter avslutad dag, träffar jag lillebror på stan. Får en rolig kommentar!- Du ser ut som barbie idag med. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka hans kommentar? Jag antar att han syftar på min bränna, rosa läppar, för långa lösöfonfransar, och blåa kajal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0