Jag ska ner till 46kg IGEN NU!! sjukt taggad!

Idag är våren här! det känns helt magiskt, för jag vaknade direkt upp som en annan människa. EN GLAD TJEJ!
Redo för ansträning!
-Äntligen har jag fått tillbaka lusten, orken och viljan- Men framför allt jag känner mig lycklig!!



Istället för att sitta här och gnälla om i vilket helvete jag varit i matkomer varannan dag typ (läs varje) och en extrem lat livstil det senaste. Så väljer jag att inte fokusera på det. '
JAG VÄLJER ISTÄLLET ATT FOKUSERA PÅ HUR JÄVLA LYCKLIG JAG VAR NÄR JAG VÄGDE 46KG!!!


Jag mår fan bra bara jag tänker på det, jag ska dit igen och jag ska fan stanna där!

På måndag börjar jag plugga, fyfan ryser lite jag tänker på det var ju 3 år sen jag tog studenten, men är väl lika bra antar jag. Sk iaf läsa upp två betyg (dumma natur) och sen läsa till två ytterliggare kurser. Det bästa med det här påhittet är iaf att jag lekte dum blondin och tog csn lång (JIPPI) känner mig nästintill NYRIK!"  Äntligen kan man börja pengla till götlaborg igen för shopping.

Ska strax ta ut kamphunden på solig promenad, efter det blir det raka vägen till gymmet. Och senare blir det skriva nyttig matlista och trippa över till affären :) fuck off vad tagga jag är idag!



SITTER OCH KOLLAR RUNT PÅ MASSA FINT TILL VÅREN (FÖR ATT INTE TALA OM SOMMAREN)

Oranget är en av världens finaste färger är så sjukt snyggt till en het bränna ;) vill ha massa guld accessoarer och Jätte Piloter- åå kan fortsätta hela dan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0