What if happiness is looking for me in wrong place?

Jag känner mig skitzofren, ena sekunden lycklig! som att jag nästintill tagit lyckopiller. Näsat sekund super deppig och ensammast i världen. Så här håller det på i allt! Ena sekunden super pepp, nästa fuck life!

- En av dom värsta sakerna som finns, är att vara OLYCKLIGT kär!



Jag lider av ångest, en oroligt djup sådann. Ångest över att sommaren är på väg (det är ändå den alla väntar på, jag har ångest över hur duktig jag var förra året! Hur lycklig jag var, hur lycklig du gjorde mig! Hur fin du fick att känna mig!

Bara att jag trycker ner tagenterna och skriver det här, får mig helt kallsvettig. Det ryser om dom få hårstrån,'
jag har på min kropp står upp.
Jag vill inte förlora, allt handlar om det! Att förlora dig, förlora det som var. Jag är rädd för att skapa nya minnen en ny sommar, jag är rädd att den inte ska bli lika bra som förra! Jag är så jävla rädd!

TÅRARNA BARA RINNER!




Kommentarer
Postat av: M

Tror du att jag inte kan gå ner i vikt, är de det du tror? Isf kan du inte ha läst mycket av min blogg. Sen jag slutade skriva på bloggen har jag gått ner till 40kg. Jag har nån ätstörning men jag är fortfarande jävligt fet. Så jag har inte problem att stå emot en bulle. Jag kan inte äta normalt. Lever på vatten och varma koppen och tränar 8gånger i veckan(ca 13h i veckan).. Så jag vet hur man går ner i vikt, tro mig...

2011-03-24 @ 07:30:07
URL: http://meandmybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0